Para iade politikası
İPTAL İADE KOŞULLARI CAYMA HAKKI
Tüketici Hakları-Cayma-İptal İade Koşulları
Genel:
1. Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, sizi sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
2. Alıcılar, satın aldıkları ürünü satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun ve mesafeli sözleşmelerle yönetmeliği(;) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
3. Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücreti alıcılar tarafından ödenecektir.
4. Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilemez ise, alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
5. Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen nitelikleri uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
6. Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, Satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam Bedel alıcıyı iade edilmek zorundadır.
Satın alınan ürün Bedeli ödenmez ise:
7. Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
Kredi Kartının Yetkisiz Kullanımı ile Yapılan Alışverişler:
8. Ürün Teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından satıcıya ödenmez ise, alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içinde nakliye gideri satıcıya ait olacak şekilde satıcıya iade etmek zorundadır.
Öngörülemeyen Sebeplerle Ürün Süresinde Teslim Edilemez İse:
9. Satışının ön göremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum alıcıya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemenin nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı ödemeyi kredi kartıyla yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
Alıcının Ürünü Kontrol Etme Yükümlülüğü:
10. Alıcı, sözleşme konusu mal hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı veya ayıplı mal hizmeti Kargo şirketinden teslim almayacaktır. teslim alınan mal hizmetin hasarsız ve sağlam olduğunu kabul edilecektir. alıcı, teslimden sonra mal hizmeti özenle korumak zorundadır. Caymak kullanılacaksa mal hizmet kullanılmamalıdır. ürünle birlikte faturada iade edilmelidir.
Cayma Hakkı:
11. Alıcı; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde, satıcıyı aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmek sizin ve hiçbir gerekçe göstermek istedim malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
12. Satıcının Cayma Hakkı Bildirimi Yapılacak İletişim Bilgileri
Şirket
Adı/ Unvanı :Ömer Utku AYDIN/ Life Maxs
Adres: Kızılırmak Mah. 1452. Sok. No:6/1 Çankaya Ankara
E-posta: info@lifemaxs.com.tr
Telefon: 0505 589 00 43
Cayma Hakkının süresi:
13. Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.
14. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcıya aittir.
15. Hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde satıcıya iadeli taahhütlü posta, faks veya e-posta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün iş bu sözleşmede düzenlenen cayma hakkı kullanılamayacak ürünler hükümler çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.
Cayma Hakkının Kullanımı
15.1. Kişiye veya alıcıya teslim edilen ürünün faturası,( iade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken Kurumunu düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adını düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
16. İade formu, iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
İade Koşulları;
18. Satıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve alıcıyı borç altına sokan belgeleri alıcıya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
19. Alıcının kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkansızlaşırsa alıcı kusur oranında satıcının zararlarını Tazmin etmekle yükümlüdür. cayma süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan alıcı sorumlu değildir.
20. Cayma hakkının kullanılması nedeniyle satıcı tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler:
21. Alıcının isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçalara, mayo ve bikini altları makyaj malzemeleri tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar alıcıya teslim edilmesinin ardından alıcı tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, Teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının bilgisayar saf malzemelerinin, ambalajının alıcı tarafından açılmış olması halinde iadesi yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca cayma hakkı süresi sona ermeden önce tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da yönetmelik gereği mümkün değildir.
22. Kozmetik, kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD,, CD ve kasetleri ile Kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş şerit vb.) iade edilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.
Temerrüt Hali ve Hukuki Sonuçları
23. Ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekalet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, alıcı, borcun gecikmeli iffasından dolayı satıcının uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.
Ödeme ve Teslimat
24. Banka havalesi veya EFT( elektronik Pom transferi) yaparak, Kuveyt Türk, Akbank, Garanti BBVA hesaplarımızdan( TL) herhangi birine yapabilirsiniz.
25. Sitemiz üzerinden kredi kartınız ile her türlü Kredi kartınızı online tek ödeme ya da online taksit imkanlarından yararlanabilirsiniz. online ödemelerinizi siparişiniz sonunda Kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.