İletişim bilgileri

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU


 1.Konu

 İşbu satış sözleşmesi ön bilgi formunun konusu, satıcı 'nın, sipariş veren/ alıcı 'ya ını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı  belirtilen ürün/ ürünlerin Satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı tüketicilerin korunması hakkındaki kanun -  misafiri satış sözleşmeler yönetmeliği (RG: 27.11.2014/ 29188)  hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini kapsamaktadır. İşbu ön bilgilendirme formunu kabul etmekle alıcı, sözleşme konusu siparişi onayladığı takdirde sipariş konusu bedeli ve varsa kargo ücreti, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğine ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinden kabul eder. 


 2. satıcı bilgileri

 Unvanı:Ömer Utku AYDIN / Life Maxs

 Adresi:Kızılırmak Mah. 1452. Sok. No:6/A  Çankaya ANKARA

 Telefon:0505 589 00 43

 Vergi No:115 110 07 25

 E-posta:info@lifemaxs.com.tr


 3. Alıcı Bilgileri (bundan sonra “Alıcı” olarak anılacaktır.)

 Teslim edilecek kişi:

 Teslimat adresi:

 Telefon:

 Faks:

 E-posta  / Kullanıcı Adı:


 4. Sipariş Veren Bilgileri (bundan sonra “Sipariş Veren’’ olarak anılacaktır.)

 Adı, Soyadı/Unvanı:

 Adresi:

 Telefon:

 Faks:

 E-posta/ Kullanıcı Adı:


 5. Sözleşme Konusu Ürün/ Ürünler Bilgileri

 5.1.  Malın/ ürün/ ürünlerin/ hizmetin temel özellikleri (türü, miktarı, marka/ modeli, rengi, adedi) satıcı'ya ait internet  sitesinde yer almaktadır. ürünün temel özelliklerini kampanya  süresince inceleyebilirsiniz. kampanya tarihine kadar geçerlidir.

 5.2. Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.


 5.3 Sözleşme konusu mal veya hizmetin tüm Vergiler dahil satış fiyatı aşağıdaki gibi tabloda gösterilmiştir.


 




Ödeme Şekli ve Planı

 Teslimat Adresi:

 Teslim Edilecek Kişi:

 Fatura Adresi:

 Sipariş Tarihi:

 Teslimat Tarihi:

 Teslim Şekli:

 Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücreti satıcı tarafından ödenecektir.


6. Genel Hükümler

6.1.  Alıcı, satıcı 'ya ait internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimatıyla ilişkin ön bilgileri okuyup, bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda gerekli teydi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. alıcının; ön bilgilendirmeye elektronik ortamda teyit etmesi, mesafeli satış sözleşmesinin kurulmasından evvel, satıcı tarafından alıcıyı 'ya verilmesi gereken adresi, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikleri, ürünlerin Vergiler dahil fiyatını, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.


 6.2. Sözleşme konusu her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydıyla  alıcı’nın  yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak internet sitesindeki ön bilgiler kısmında belirtilen süre zarfında alıcı veya alıcının  gösterdiği adresteki kişi ve/ veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürünün alıcıya  teslim edilmemesi durumunda, alıcının  sözleşmeyi feshetme Hakkı Saklıdır.


 6. 3. Satıcı, sözleşme konusu ürünü eksiksiz, siparişte belirtilen nitelikleri uygun ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları ile teslim etmeyi, her türlü ayıptan Ari olarak yasal mevzuat gereğine Sağlam, standartları uygun bir şekilde işin gereği olan bilgi ve belgeler ile işi doğruluk ve dürüstlük esasları dahilinde ifa etmeyi, hizmet kalitesini koruyup yükseltmeyi, işini ifası sırasında dikkat gerekli dikkat ve üzeri göstermeye, ihtiyat ve öngörü ile hareket etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.


 6.4. Satıcı, sözleşmeden Doğan ifa  yükümlülüğünün süresi dolmadan alıcıyı  bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün Tedarik edebilir.


 6.5. Satıcı, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkansızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getirmezse, bu durumu, öğrendiği  tarihten itibaren 3 gün içinde yazılı olarak tüketiciye bildireceğini, 14 günlük süre içinde toplam Bedeli alıcıya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.


 6.6. İşbu sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu ön bilgilendirme formunu elektronik ortamda teyit edeceğini, Herhangi bir nedenle sözleşme konusu ürün bedelinin ödenmemesi ve/ veya banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde, satıcı’nın  sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.


  6.7.  Alıcı, sözleşme konusu ürünün alıcı veya alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/ veya kuruluşa tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda sözleşme konusu ürün bedelinin ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından satıcıya ödenmemesi halinde alıcı sözleşme konusu ürünü 3 gün içinde nakliye gideri satıcıya ait olacak şekilde satışa iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.


 6. 8. Satıcı, tarafların iradesi dışında gelişen önceden öngörülemeyen ve tarafların borçlarını yerine  getirmesini engelleyici ve/ veya geciktirici hallerin oluşması gibi mücbir sebepler halleri nedeniyle sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildireceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Alıcı da siparişin İptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/ veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesine satıcıdan talep Etme hakkına haizdir. Alıcı tarafından siparişini iptal edilmesi halinde alıcının nakit ile yaptığı ödemelerde, ürün tutarı 14 gün içinde kendisine nakden veya defaaten ödenir. Alıcının kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin alıcı tarafından iptal edilmesinden 14 gün içerisinde ilgili bankayı iade edilir. Alıcı alıcı, satıcı tarafından kredi kartını iade edilen tutarın banka tarafından alıcı hesabına yatırılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ila 3 haftayı bulabileceğini, bu tutarım bankaya iadesinden sonra alıcının hesaplarını yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, alıcı virgül olası gecikmeler için satıcıyı sorumlu tutulamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.


 7. Fatura Bilgileri

 Ad/ Soyad/  Unvan:

 Adres:

 Telefon:

 Faks:

 E-posta/ Kullanıcı Adı:

 Fatura Teslim: Fatura  Sipariş teslimatı sırasında fatura adresine siparişle birlikte Teslim edilecektir.


 8. Cayma Hakkı

 8.1 Alıcı; mal satışına İlişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/ kuruluşa teslimi tarihinden itibaren 14 (on dört ) gün içerisinde, satıcıya bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmek sizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcıya aittir. Alıcı işbu sözleşmeyi kabul etmekle cayma konusunda bilgilendirildiğini peşinden kabul eder.


 8. Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde satıcıya iadeli taahhütlü posta faks veya e-posta ile yazılı bildirimde bulunması ve ürünün iş bu sözleşmede düzenlenen cayma hakkı kullanılamayacak ürünler hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu Hakkın kullanılması halinde,

 8.2. 3.kişiye veya alıcıya teslim edilen ürünün faturası, (iade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise geriye iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)


 8.2.2 İade Formu,

 8.2.3 İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.


 8.2.4 Satıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından En geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve alıcı'yı borç altında sokan belgeleri alıcıya iade etmek ve 20 günlük süre içinde malı iade almakla  yükümlüdür.


 8.2.5 Alıcının kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkansızlaşırsa alıcı kusuru oranında satıcının zararlarının tanzim etmekle yükümlüdür. Ancak cayma süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmadan alıcı sorumlu değildir.


  8. 2. 6. Cayma hakkının kullanılması nedeniyle satıcı tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanan indirim miktarı iptal edilir.


 9. Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

 9.1.a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.


 b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları  doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.


 c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.


  ç) Tesliminden sonra Ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurlara açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.


 d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.


 e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür paket gibi koruyucu unsurlara açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine, veri kaybedebilme ve veri depolama cihazlarına ilişkin sözleşmeler.


  f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.


 g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek  tedariği  ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.


 ğ) Elektronik ortamda alınan ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.


 h) Cayma hakkı suresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı  ile ifasına başlanan hizmetleri ilişkin sözleşmeler.


 ı) Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetleri ile Kırtasiye sarf malzemeleri (toner,  kartuş, şerit  vb.)Iade edilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.


 9.2 Satıcı şikayet ve itirazları konusunda başvurmalarını, aşağıdaki kanununda belirtilen parasal sınırlar dahilinde tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu  Veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilir parasal sınıra ilişkin bilgiler aşağıdadır:


 28.05.2014 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere:

a) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 68. Maddesi Gereği değeri 2000 TL'nin altında olan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetlerine,

b)  Değeri 3.000 TL nin altında bulunan uyuşmazlıklarda ilk tüketici hakem heyetlerine,

c) Büyükşehir statüsünde bulunan illerde ise değeri 2.000 TL ile 3.000 TL arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetlerine başvuru yapılmaktadır.


 İşbu sözleşme ticari amaçlarla yapılmaktadır.


 satıcı:Ömer Utku AYDIN/Life Maxs

 alıcı:

 tarih: